Tacticile de marketing de top ale articolului
Marketingul sau publicitatea site-ului dvs. web prin articole rămâne o strategie foarte eficientă. Nu necesită nici o investiție excesivă de timp sau abilități de scriere. Aplicându-se în mod inteligent, mulți administratori de site-uri web derulează programe de articole excelente cu puțin efort. Acest articol va împărtăși câteva sfaturi utile pentru a face o campanie de marketing prin articole mai eficientă și mai puțin consumatoare de timp.
Cheia pentru a crea un conținut excelent este de a rezolva o problemă pentru cititor. Identificați o problemă asociată cu nișa dvs. și mai multe modalități de a o rezolva. După ce ați făcut cercetarea, pur și simplu puneți-o laolaltă într-un post scurt. Aveți un ton prietenos și fiți la obiect. Cititorii tăi vor reveni pentru mai mult.
Nu scrieți o postare pe blog și apoi plecați. Uneori, conversațiile care pot avea loc în comentariile unei postări vă pot aduce mai mulți bani decât conținutul principal. Cititorii sunt mult mai predispuși să se întoarcă pe un site unde pot conversa cu furnizorul de conținut. Veți crea încredere și veți avea vizitatori care se vor întoarce.
O modalitate excelentă de a atrage afaceri este prin blogging. Blogging-ul poate fi făcut gratuit și vă puteți implica într-o mulțime de feedback cu cititorii dvs. Crearea unui blog este un proces foarte ușor și poate duce la vizualizări pentru site-ul dvs.
Asigurați-vă că faceți cercetări adecvate pentru toate articolele dumneavoastră. Vreți să fiți cunoscut ca tipul care are informații excelente, nu ca cel care debitează minciuni și fapte false. Nimic nu vă poate ucide reputația mai repede decât să fiți catalogat drept un mincinos sau un scriitor leneș.
Păstrați-vă textul simplu și scurt. Nu uitați că a scrie pentru internet este diferit de a scrie pentru alte medii. Nu vă zgârciți la informații, dar dacă vă păstrați articolul concis și sub 2.000 de cuvinte, veți reuși să faceți experiența de lectură mai plăcută pentru cititorii dumneavoastră.
Trimiteți-vă articolele la unele dintre cele mai populare directoare de articole online. Aceste site-uri au deja o audiență construită care caută articole la fel ca al tău. Uneori este mai ușor să folosești o soluție preexistentă decât să încerci să reinventezi roata. O căutare rapidă pe Google pentru "directoare de articole" vă va oferi câteva dintre site-urile de top pe care să le alegeți.
Folosiți un flux RSS în strategia dvs. de marketing prin articole. RSS este o modalitate de a automatiza distribuția de conținut. Un flux RSS livrează conținutul dvs. (adică articolele) abonaților imediat ce îl publicați. RSS este un sistem etic de tip opt-in care nu constituie spam, deoarece utilizatorii s-au abonat în mod explicit și rămân capabili să renunțe în orice moment.
Verificați și reverificați articolul dvs. pentru erori. Nu doriți să aveți erori de niciun fel în articolul dvs., fie că acestea se datorează ortografiei, gramaticii sau formatării. Dacă permiteți ca aceste erori să se strecoare atunci când trimiteți articolul, veți pierde multă credibilitate în fața cititorilor, care vor merge în altă parte pentru acuratețe.
Îmbogățiți-vă articolul cu alte linkuri. Articolul dvs. poate conține o multitudine de informații, dar dacă găsiți subiecte conexe care ar putea fi apreciate de publicul dvs. țintă, creați un link către acestea! Cititorilor le place când pot avea încredere într-un scriitor care îi ajută să găsească mai multe informații despre un subiect, chiar dacă nu a fost scris chiar de autor.
Acestea sunt doar câteva dintre modalitățile de a începe sau de a îmbunătăți o campanie excelentă de marketing prin articole. Spre deosebire de alte strategii de marketing online, marketingul prin articole este foarte individual. Nu există o soluție magică pentru fiecare campanie, iar acesta este un lucru bun. Există multe căi spre succes, iar un proprietar de site web interesat poate găsi una care se potrivește perfect site-ului său.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.