Nézze meg ezeket a csoda tippeket a hírnév management megértéséhez!
A hírneve az, ami megtartja Önt az üzleti életben. Ha elhanyagolja a hírnevét, az üzlete kudarcra van ítélve. A hírnevének kezelése a vállalkozás működtetésének lényeges része, és arra oda kell figyelni. Használja a következő tippeket, hogy vigyázzon a hírnevére, és tartsa magát az üzletben.
Ha még gondosabban szeretné szemmel tartani üzleti hírnevét, próbáljon meg riasztórendszer e-mailt létrehozni. Ez egy naponta érkező e-mail, amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Vállalkozása hírnevét úgy is nyomon követheti, hogy online kereséseket végez a vállalkozására. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor Önre keresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson mind a webes, mind a képi találatokra. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kötődnek az Ön cégéhez online.
Cége hírnevének javítására jó módszer, ha megkéri a szolgáltatásával vagy termékével elégedett ügyfeleket, hogy írjanak pozitív véleményt a blogján vagy weboldalán.Arra is megkérheti őket, hogy mondjanak valami szépet a vállalatáról olyan oldalakon, mint a Linkedln,
Minden közösségi médiafiókot ellenőrizni kell a szakmaiság szempontjából. A fogyasztók a közösségi médián keresztül keresik meg, hogy ki Ön és miről szól a vállalkozása, és létfontosságú, hogy cégét pozitív fényben tüntessék fel. Bár időnként jó dolog némi személyesség beiktatása, kerülje a túlzásokat.
Ne feledje, hogy offline jelenléte hatással van online hírnevére is. Ez általában a hírneve kezdetét jelenti. Az emberek jobban megbíznak Önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatot ápol az ügyfélkörével. A boldog ügyfelek általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy mindannyian boldogok legyenek.
Meg kell terveznie üzleti lépéseit az interneten. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni az összes vásárlói bejegyzésre. Szánjon egy kis időt arra, hogy megtervezze, hogyan fog hozzájuk fordulni, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.
Az ügyfelek közötti interakció a cége növekedésével nőni fog. Ez magában foglalja a negatív kommenteket is, amelyeket mindig éretten kell kezelni. Megfelelő módon kell foglalkoznia velük.
Ne feledje, hogy mindig nem lehet mindenkinek megfelelni. Sok olyan üzlettulajdonos van, aki annyira elkeseredik, amikor negatív visszajelzéseket kap, hogy hagyja, hogy ez alakítsa vállalkozásának formáját. Bár nem jó érzés, ha negatív dolgokat lát önről ne engedje, hogy ez befolyásolja a cég menetét.
A fogyasztók a közösségi médián keresztül keresik meg, hogy ki Ön és miről szól a vállalkozása, és létfontosságú, hogy cégét pozitív fényben tüntessék fel. Bár időnként jó dolog némi személyesség beiktatása, kerülje a túlzásokat.
Az ügyfelek közötti interakció a cége növekedésével nőni fog. Ez magában foglalja a negatív kommenteket is, amelyeket mindig éretten kell kezelni. Megfelelő módon kell foglalkoznia velük.
Próbálja meg, hogy a vásárlást követően hamarosan nyomon követi az ügyfeleit. Így nagyobb valószínűséggel fogják kifejezni Önnek az aggályaikat, ahelyett, hogy az egész interneten megosztanák azokat. Ezt kihasználhatja arra, hogy megoldja a problémát, mielőtt az kicsúszik a kezéből.
Van egy dolog, ami miatt a vásárlók jönnek, és ez a jó hírnév. Ha elhanyagolja, akkor az hamarosan önálló életet fog élni. Ne feledje a fent felsorolt tippeket, hogy megőrizze jó hírnevét. Ez a legjobb módja annak, hogy vállalkozása jól működjön.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.