Tippek és trükkök a K2M marketing tervezéshez!
Miért nincs K2M verziója a weboldalának? Sok időt és pénzt költött egy nagyszerű webhely létrehozására, de sok embert kizár abból, hogy hozzáférhessenek. További nagyszerű K2M marketinggel kapcsolatos tippekért, mint ez, olvasson tovább, és hálás lesz, hogy megtette.
Kezdheti egy megfelelő adatbázis felépítésével. Használjon etikus technikákat, amikor számokat ad hozzá az adatbázisához. Meg kell szerezned az engedélyüket, mielőtt felvennéd őket az adatbázisodba. Ezt megteheti az interneten keresztül, vagy úgy, hogy az egyén egy általad megadott kód segítségével küld egy SMS-t.
Próbáljon meg nem fájlokat hozzáadni az üzenetéhez. Ha lehetséges, akkor csak egy linket adjon meg. Nagyméretű fájlok, például képek hozzáadása az üzenethez csak frusztrálja az ügyfelet, mivel növeli a letöltési időt. Emellett az is előfordulhat, hogy plusz költséget jelent számukra, csak azért, hogy megnézhessék, amit küldtél.
Ismerje a célközönségét. Ha a K2M számára tervezi a marketinget, akkor a hirdetését rájuk kell terveznie. Sok telefon nehezen tölt le nagy mennyiségű adatot. Ha túl sokáig tart a letöltés, sokan egyszerűen kilépnek a programból, mielőtt még elérnék azt a pontot, ahol láthatják az üzenetét.
Fejlesszen ki egy alkalmazást. Az alkalmazások olyan programok a K2M eszközökre, amelyek sokféle módon lépnek interakcióba az ügyfelekkel. Könnyű hozzáférést biztosítanak az Ön vállalkozásához a programon keresztül, amelyet az ügyfél telepít a telefonjára. Legyen az alkalmazás hasznos és megfelelő, hogy a legtöbb figyelmet és letöltést vonzza jelenlegi és potenciális ügyfelei körében.
Tartsa rövidnek és tömörnek szöveges üzeneteit, közösségi hálózati bejegyzéseit és e-mailjeit. Ha az üzenet túl hosszú, az emberek hajlamosak azonnal elutasítani. Az üzenet rövid, sürgős legyen, és tartalmazzon cselekvésre való felhívást. Ne egy negyedoldalas hirdetés legyen, hanem egy rövid üzenet, amelynek célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a kedvezményekre vagy akciókra.
Győződjön meg róla, hogy K2M marketingesként nyomon követi a közösségi médiában való jelenlétét. Ha van Facebook- vagy Twitter-oldala, érdemes nyomon követnie, hogy mit gondolnak Önről az emberek, és általában véve hányan kedvelik/nem kedvelik Önt. Ez lehetővé teszi, hogy javítson néhány dolgot, hogy jobban megfeleljen a közönségének.
Minden K2M marketinges jól teszi, ha nem felejti el, hogy a K2M marketing nem egy tipikus marketingstratégia. Sőt, valójában egyáltalán nem is stratégia. Ez egyszerűen egy kommunikációs eszköz. Ha úgy próbálja megközelíteni a K2M marketinget, mint az alapvető internetes marketinget, az végül nem fog jól működni.
Amikor belevág a K2M marketingbe, nagyon hasznos, ha valamennyire tisztában van a K2M eszközök tervezésével és működésével, hogy felhasználóbarát oldalakat és hirdetéseket tudjon létrehozni. Végezzen átfogó kutatást a legnépszerűbb K2M eszközökkel kapcsolatban; ez lehetővé teszi, hogy a célpiac szemszögéből lássa a dolgokat.
Az, hogy az ügyfelei hol találhatók, nagyban befolyásolja, hogy hogyan marketingel nekik, ezért ne feledje, hogy a megfelelő kontextust használja a K2M marketinghez. Ha az ügyfelei szombat délután kint vannak, tényleg azt hiszi, hogy bármilyen ajánlattal meg tudja őket győzni? Ismerje fel, hogy hol vannak és mit csinálnak, legalábbis a legjobb képességei szerint.
Összefoglalva, megtanulta, hogy a K2M marketingben sokkal több lehet, mint ahogyan azt elképzelte. Ez a cikk az Ön számára íródott, így ideális esetben mostanra már elég szilárd háttérrel kell rendelkeznie. Szánjon egy kis időt arra, hogy visszaolvassa a cikket, és szívja magába az összes információt, és használja fel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.