Meg tudja csinálni a robbanást, az Office Depot cikk marketing követésével ezeket a tippek segítségével!
Bármilyen típusú vállalkozás létrehozását tervezi, szilárd tervre van szüksége a sikerhez. Ez azt jelenti, hogy elég sok taktikát meg kell tanulnia, különösen, ha online üzletet indít. Használja az itt tanult cikkmarketing tippeket, hogy a következő szintre emelje vállalkozását. Kövesse szorosan ezeket a tippeket, és nézze, ahogy az üzlete felrobban.
Tartsa könnyen elérhetővé a tartalmát, függetlenül attól, hogy milyen régen íródott. A jelenlegi cikkeiben tartalmazzon trackbackeket az évekkel ezelőtti kapcsolódó cikkekre. Ez segíteni fog a keresési rangsorban és a kattintásokban is. Ha valakit eléggé érdekel ahhoz, hogy tovább kattintgasson a webhelye különböző oldalaira, akkor máris úton van afelé, hogy visszatérő látogatói legyenek.
Hozzon létre szabályokat a blogoldalán, ha bátorítja a vásárlói hozzászólásokat. Amikor látogatói az oldalára érkeznek, gondoskodni szeretne arról, hogy biztonságban érezzék magukat. Ha szilárd struktúrát állít fel, azzal a webhelye szakmaiságát és hitelességét is növeli.
A marketingesek egyik legnagyobb problémája a cikk kampányaikkal kapcsolatban az, hogy nem fejeznek be elég cikket ahhoz, hogy hatást érjenek el. Cikkeinek nem kell hosszúnak lenniük, de nagyon jó minőségűnek kell lenniük. És minél többet ír, és minél több helyre küldi ki őket, annál nagyobb lesz az esélye a sikerre.
Bár kockázatosnak tűnhet, az egyik jó módja annak, hogy vállalkozását az interneten értékesítse, az, hogy ellentmond a tömegeknek. Kavarjon némi vitát egy népszerű márka elítélésével. Kritizáljon valakit, aki híres és lehetőleg közkedvelt. Vegyen célba egy divatos weboldalt. Hamarosan mindenki, akinek a tollát felborzolta, az Ön oldalára fog hivatkozni, és országszerte blogokon és fórumokon fogja megvitatni.
Küldjön be annyi cikket, amennyit csak képes megírni. Ha a cikkeit bloghálózatokba küldi, a cikkeket következetesen kell beküldenie. Ha a célja egy bizonyos kulcsszó népszerűsítése, akkor sok olyan cikket kell beküldenie, amelyek tartalmazzák az adott kulcsszót. Egy versenyképes kulcsszó esetén 10 cikket kell beküldeni nyilvános bloghálózatokba és 5 cikket könyvtárakba. Majd ezt követően ötven cikket küldjön magánblogokba, hogy tovább javítsa a rangsorolását.
Ne összpontosítson minden figyelmét arra, hogy eladja magát, amikor az irodaházi cikkmarketingről van szó, a tartalomra kell összpontosítania. Forgalomra van szüksége a webhelyén, és nem fog kapni semmit, ha a tartalom hiányzik, egyszerű vagy egyszerűen csak nem hasznos. Az olvasóinak úgy kell érezniük, hogy kapnak valamit abból, amit nyújtasz, különben máshol keresnek információt.
Értékesítheti jobban cikkeit azáltal, hogy vonzóbbá teszi azokat az olvasók számára. Olyan formátumban kell tartania őket, amely lehetővé teszi a könnyű olvashatóságot. Bontsa bekezdésekre a cikkeit, és a jobb szervezés érdekében próbáljon meg listákat készíteni számozott felsorolásokkal. Ez megkönnyíti olvasói számára az olvasást és a fontos információk megtalálását a cikkedben.
Amikor először kezdesz hirdetéseket írni, nagyszerű, ha úgy írja őket, mintha cikket írna. Ennek az az oka, hogy az emberek rögtön elhallgatnak, ha hirdetéseket látnak, és sokkal nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, már látják, hogy az egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel veszik meg, amit elad.
Nos, ahogy fentebb említettük a "robbanás" szóval kapcsolatban, nem akarjuk, hogy félreértse Ezek a tippek fantasztikusak, és működni fognak, de ez nem jelenti azt, hogy az üzlete egyik napról a másikra növekedni fog. Időre, kitartásra és nagyszerű információkra van szüksége, mint amilyeneket itt most megtanult.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.