Alapvető tippek a közösségi média marketing tervhez!
Egy sikeres online vállalkozás kihívást jelenthet. Nehéz lehet olyan embereket vonzani, akik meg akarják vásárolni a termékeit vagy szolgáltatásait, ezért meg kell keresnie őket. A közösségi médiával való marketing nagyszerű módja lehet ennek. Íme néhány hatékony közösségi média tipp, amely sikeressé teszi Önt.
Használja a közösségi média marketinget arra, hogy az embereket a weboldalára irányítsa. A közösségi média korlátozott ahhoz képest, amit egy weboldal nyújtani tud. Például nem tud közvetlenül eladni egy terméket a közösségi médiában lévő oldalról, de egy weboldalról igen. Ha ezt teszi, a közösségi média marketing használatával közvetlen eladáshoz vezethet.
Kerülje a termékei erőszakos eladását, amikor a közösségi hálózat weboldalán követőt alakít ki. Hasznos lehet, ha az Ön iparágában dolgozó más szolgáltatóktól származó linkeket és történeteket tesz közzé, hogy az embereket követésre csábítsa. Tegyen fel kérdéseket az embereknek, tartson néhány versenyt, és tegyen fel néhány fényképet. Vonzza be olvasóit magával ragadó tartalommal. Törekedjen a termék- vagy szolgáltatáselkötelezettségre, ne pedig a termékelhelyezésre. Amennyire csak lehetséges, vezesse rá az ügyfeleit arra, hogy a márkáját összekapcsolják az identitásukkal. Hitesse el velük, hogy az Ön termékének vagy szolgáltatásának választása inkább életmódbeli, mint költségvetési döntés.
Szerezzen be egy WordPress blogot, hogy használni tudja a WordPress Retweet gombját. Ez a funkció lehetővé teszi látogatói számára, hogy egy egyszerű kattintással egy cikkére mutató linket tegyenek közzé Twitter-csatornájukban. Retweet gombokat is elhelyezhet a weboldalon, ha időt szán arra, hogy maga építse be ezt a folyamatot.
A közösségi média marketingkampány indításakor próbálja meg feltérképezni a részvételi célkitűzéseit és céljait. Tegye ezeket elérhetővé az egész vállalaton belül, hogy a szervezeten belül mindenki ugyanazon az oldalon legyen. A közösségi médiamarketing eredményei eredményesebbek és célzottabbak lesznek, ha minden tevékenység összehangolt és ugyanazokért a célokért dolgozik.
Annak érdekében, hogy frissítései ne vesszenek el követői összes feedje alatt, folyamatosan készítsen új Twitter-bejegyzéseket. A Twitter esetében nagyon fontos a mennyiség és a minőség. Gyakran kell posztolnia. Rövidebb posztokkal gyakran frissíthet ugyanarra az eseményre vonatkozóan.
Ha olyan közösségi hálózatokat használ, mint a Youtube, készítsen fülbemászó címeket. Tegyen a termékével kapcsolatos kulcsszavakat a címbe. Minél hasznosabbnak tűnnek a videói, annál több megtekintést fognak végül kapni. A kulcsszavak pedig segíthetnek a felhasználóknak megtalálni őket.
Használja a LinkedIn kérdések és válaszok funkcióját. A LinkedIn Kérdések és válaszok funkciója úgy működik, mint egy nagy vitafórum: keressen a termékeivel vagy iparágával kapcsolatos kérdéseket, és írjon rájuk hasznos válaszokat. Ha nincs ideje írni valamit, akkor egy linket is közzétehet valamelyik cikkéhez.
Ahhoz, hogy előnyt szerezzen a versenytársak közösségi médiamarketingjével szemben, a közösségi média minden formáját ölelje fel. Sok vállalat azt feltételezi, hogy a közösségi média már kiforrott, és úgy gondolja, hogy csak a Facebookon, a Twitteren és a YouTube-on kell jelen lennie, hogy lefedje az alapokat. A hozzáértő közösségi média marketingesek nem feledkeznek meg arról, hogy a MySpace még mindig létezik. Használja azt, valamint az olyan feltörekvő újonnan érkező szereplőket, mint a LinkedIn, hogy ott is megmutassa magát, ahol más szereplők nem.
Mindig tartsa naprakészen Facebook- és Twitter-profilját. Amikor a fogyasztók Önt keresik a közösségi oldalakon, gyakran keresik az Ön vállalkozásának elérhetőségét is. Ha nem találják meg, vagy az információ nem pontos, akkor a közösségi média marketingkampányának célját meghiúsította.
Használja ezeket a tippeket, hogy vállalkozása kitűnjön az interneten. Sokkal könnyebb lesz rávenni az embereket, hogy látogassák meg webhelyét, ha elkezdi ezeket a közösségi média marketing tippeket beiktatni. Amint látja az eredményeket, még motiváltabb lesz, hogy kitartson a marketing e nagyszerű módja mellett.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.